Selvitä O365-sovellusten ongelmat nopeasti
Office 365 -sovelluksien moninaiset ominaisuudet aiheuttavat välillä tilanteita, joissa oma osaaminen ei riitä ja työnteko tyssää kuin seinään.
Eikö olisikin hienoa, jos neuvoja saisi silloin, kun niitä kiireisimmin tarvitaan?
Wisteciltä saa apua nopeasti, sillä asiantuntijamme selvittävät Office 365 -sovellusten osaamiseen liittyvät ongelmat useimmiten jo saman yhteydenoton aikana.
Säästä työaikaa oleelliseen
Anna ammattilaistemme ratkaista kysymyksesi ja neuvoa parhaat käytännöt! Näin säästät aikaa työtehtäviesi hoitamiseen, etkä tuhlaa sitä ongelmien selvittelyyn.
Wistecin sovellustuki päivystää chatissa, puhelimitse ja sähköpostilla arkisin klo 8.30-16.00 välisenä aikana.
Ammattilaiset auttavat O365-, Office- ja Adobe-sovellusten käytössä
Sovellustuki vastaa kysymyksiisi
Sovellustukemme ammattilaiset auttavat ja neuvovat kaikenlaisissa kysymyksissä, jotka liittyvät yleisimpien Microsoft- ja Adobe-sovellusten käyttöön.
Microsoft: Windows 10, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Onenote sekä Office 365 -sovellukset, kuten Teams, Onedrive, Planner, Sway, Power Automate jne.
Adobe: Acrobat ja Acrobat Reader, PhotoShop, InDesign jne.
Esimerkkejä sovellusongelmista, joihin meiltä kysytään neuvoja:
- Pivot-taulukko Excelissä
- Kokouksen järjestäminen Teamsissä
- Poissaolotoiminnot Outlookissa
- Diaesitys PowerPointissa
- Suunnitelman teko Plannerissa
- Kuvan värien ja koon säätö Photoshopissa
- PDF-tiedostojen muokkaus Acrobatilla
Näin pääset helposti alkuun
Haluatko keskustella organisaatiosi tukitarpeista? Ota yhteyttä myyntiimme tai lähetä meille tarjouspyyntö lisätietoineen, niin otamme sinuun yhteyttä!